Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun başkanlığında “Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planı” çerçevesinde yürütülen çalışmaların değerlendirildiği trafik güvenliği toplantısı gerçekleştirildi.
Valilik Makam Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıya, Vali Yardımcısı Baha Başçelik, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Mevlüt Dirim, İl Emniyet Müdürü Yavuz Sağdıç, Denizli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Onur Yılmaz ile diğer ilgili birimlerin temsilcileri katıldı.
“Karayollarındaki Hız Sınırlama Uygulamalarında Yeknesaklık” sağlanmasına yönelik Cumhurbaşkanlığı genelgesi kapsamında trafik güvenliğine dair güncel düzenlemeler ile kurumlar arası koordinasyona ilişkin hususların görüşüldüğü toplantıda, karayollarındaki hız sınırlarından anayol levhalarına, yaya geçitlerinden meskûn mahal levhalarına kadar pek çok konu ele alındı.

“Omuz Omuza Yürüyümeye Devam Edeceğiz”
Denizli’de Yakalanan “Selçuksports” Yöneticisi Tutuklandı
Sigaraya Zam: En Ucuzu 105 Lira Oldu
Denizli’de 11 Bin Kişi Okuma Yazma Bilmiyor
İndirim Sevinci Kısa Sürdü, Zam Yolda!
CHP’li 111 Milletvekilinden Olağanüstü Kurultay Çağrısı
CHP Kurultay Soruşturmasında Denizli’de İnceleme
