İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, aralarında Denizli’nin de bulunduğu 18 ilde son 5 günde düzenlenen siber suç operasyonlarında 346 şüphelinin yakalandığını, bunlardan 162’sinin tutuklandığını açıkladı. 80 kişi hakkında adli kontrol uygulanırken, diğer şüphelilerin işlemleri sürüyor.
EGM Siber Suçlarla Mücadele ve MASAK koordinasyonunda Adana, Ankara, Denizli, İstanbul ve toplam 18 ilde eş zamanlı baskınlar gerçekleştirildi. Soruşturma kapsamında yaklaşık 35 milyon TL değerinde araç, arazi, ev, dükkân ve dijital materyallere el konuldu.
Bakan Yerlikaya, vatandaşlara dikkatli olmaları çağrısı yaparak şüpheli durumlarda 112’nin aranmasını istedi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
