Denizli’de 33 yaşındaki Gamze Ertürk, ormanda kendini asarak intihar etti. Olay, son 24 saat içinde kentte yaşanan üçüncü intihar vakası olarak kayıtlara geçti.
Denizli’nin Pamukkale ilçesi Çamlık Mahallesi’nde bulunan Çamlık Ormanı’nda sabah saatlerinde yürek burkan bir olay meydana geldi. Ormanda yürüyüş yapan bir vatandaşın durumu fark ederek ihbarda bulunması üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, 33 yaşındaki Gamze Ertürk’ün hayatını kaybettiğini belirledi. Jandarma ekipleri bölgede güvenlik önlemleri alarak detaylı inceleme başlattı. Ertürk’ün barfisk demirine kendini iple astığı öğrenildi.
Gamze Ertürk’ün cenazesi, yapılacak otopsi işlemleri için Pamukkale Üniversitesi Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
