Denizli’de yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, hayvan hareketliliğini kontrol altına almak ve halk sağlığını korumak amacıyla denetimlerini artırdı.
İl Müdürü Mustafa Nevzat Zayim koordinasyonunda yürütülen çalışmalarda, kolluk kuvvetleriyle birlikte il sınırlarında yol kontrolleri aralıksız sürdürülüyor. Bu kontrollerde hayvan sevkiyatları tek tek incelenirken, belgesiz ve sağlıksız hayvan giriş-çıkışının önüne geçilmesi hedefleniyor.
Yetkililer, yürütülen çalışmalarla hem hayvan hastalıklarının yayılmasının engellenmesini hem de vatandaşların sağlıklı kurbanlıklara ulaşmasını amaçlıyor. Tüm süreçlerin kayıt altına alındığı belirtilirken, denetimlerin Kurban Bayramı’na kadar yoğun şekilde süreceği ifade edildi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
