Denizli’de 19 Nisan’da evinde fenalaşarak hastaneye kaldırılan Zümbül Gezgiç’in beyin kanaması geçirdiği tespit edildi. Yoğun bakımda 9 gün süren yaşam mücadelesini kaybeden Gezgiç’in ailesi, örnek bir davranış sergileyerek organ bağışına onay verdi.
Bağış sürecinin başlatılmasının ardından Gezgiç’in karaciğeri ile iki böbreği, İzmir ve Muğla’dan gelen uzman ekipler tarafından alınarak nakil bekleyen hastalara ulaştırılmak üzere ilgili hastanelere gönderildi.
İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Berna Öztürk, organ bağışının hayati önemine dikkat çekerek duyarlılıklarından dolayı aileye teşekkür etti. Öztürk, vatandaşlara da organ bağışı konusunda daha hassas olmaları çağrısında bulundu.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
