Türkiye’de ilk kez 1923 yılında kutlanan İşçi Bayramı, iş gününün 8 saatle sınırlanması talebinin başlangıç günü olarak hatırlanıyor.
Denizli protokolü de 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü nedeniyle mesajlar yayımladı.
Yayımlanan mesajlarda; “Üretenin, çalışanın ve emek harcayanın kıymetini bilen bir anlayışla; daha güçlü bir ekonomi ve daha yaşanabilir bir toplum için el birliğiyle çalışmayı sürdüreceğiz. Tüm emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü içtenlikle kutluyor, bu anlamlı günün birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını daha da güçlendirmesini diliyorum” ifadeleri yer aldı.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
