Denizli’nin Merkezefendi ilçesi sınırları içindeki Karcı Dağı’nda perşembe günü başlayan yangın yapılan tüm müdahalelere rağmen genişleyerek devam ederken Gerzele Mahallesi Muhtarı Kemal Ermiş, söndürme çalışmalarına katılım için vatandaşlara “kazma-küreği kapan gelsin” çağrısında bulundu.
Yangınla Mücadele Sürüyor
Karcı Dağı’nda 24 Ekim Perşembe günü saat 14.48’de başlayan orman yangını devam ediyor. Bitki örtüsü ve ekosistem bakımından son derece önem taşıyan bölgede çıkan yangın, karadan ve havadan yapılan müdahalelere rağmen kontrol altına alınabilmiş değil.
Havadan yapılan müdahalede daha fazla helikopter kullanılmaması eleştirilirken Gerzele Mahallesi Muhtarı Kemal Ermiş, vatandaşlara yangın söndürme çalışmalarına katılmaları çağrısında bulundu.
Bölgedeki gözleminin ardından Ermiş, “Tüm ekipler Servergazi Türbesi’nin üst tarafı Tepecik dediğimiz yerde. Grayderler yol açıyor, arazözler devam ediyor. Helikopterler de çalışıyor. Yoğun dumandan görülmeyen yerlere su atamıyorlar. Biz şelale bölgesine geçiyoruz, herkes kendi imkanlarıyla oraya gelmeye çalışsın. Sizleri şelale bölgesine bekliyoruz. Yol açık, düzgün, araçları orada bırakıp devam edebilirsiniz. Elinizde ne varsa, kazma-kürek alıp gelin, mücadeleye katkınızı bekliyoruz” dedi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
