Denizli İstiklal Caddesi’nde hayata geçirilen “Otobüs Yolu” projesi, esnafın tepkisine yol açtı. Projeden şikâyetçi olan İstiklal Caddesi esnafı, “İstiklal Caddesi Esnafının Ruhuna El Fatiha” yazılı tabut ve siyah çelenkle Büyükşehir Belediyesi önüne yürüyerek uygulamayı protesto etti.

Esnaf, park yeri sıkıntısı ve artan trafik nedeniyle işlerin azaldığını, kısa sürede üç işyerinin kapandığını ve birçok işletmenin satışa çıkarıldığını belirtti. Esnaf temsilcisi Erkan Atak, otobüslerin ve dolmuşların kendilerine ayrılmış yolda hızla ilerlediğini ve trafik sorununu daha da artırdığını söyledi. Atak, uygulamanın hem esnaf hem de vatandaş açısından olumsuz etkiler yarattığını vurguladı ve Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’ndan yanlış uygulamadan dönmesini istedi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
