Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın imzaladığı ve Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre bugünden itibaren yabancı plakalı araçlar, Türkiye’de yedikleri cezaları ödemeden ülkeden çıkamayacak.
Resmi Gazete’de yayınlanan değişiklikle yabancı plakalı araçlar cezasını ödemeden ülkeden çıkamayacak.
Dört bakanlığın ortak hazırladığı “Yabancı Plakalı Taşıtların Faaliyetlerine Dair 4925 Sayılı Kanun ile 655 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname Kapsamında Verilen İdari Para Cezalarının Tahsiline İlişkin Yönetmelik” Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe girdi.
Yabancı plakalı karayolu taşıtları için verilen para cezalarının tahsiline ilişkin usul ve esaslar düzenlendi.
Buna göre bu araçlara kesilen cezalar anında elektronik ortama aktarılacak. Gümrük idaresi cezayı ödemeyen araçların yurtdışına çıkışına izin vermeyecek.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
