Denizli İhracatçılar Birliği, Ekim ayı verilerini açıkladı. Türkiye ihracatı yüzde 2,2 artarken, TİM verilerine göre Denizli’nin ihracatı yüzde 7,3 artışla 413 milyon dolara ulaştı. Böylece kent, bu yıl ilk kez 400 milyon dolar barajını geçti.
Ocak-Ekim döneminde Denizli ihracatı geçen yıla göre yüzde 7,1 artışla 3 milyar 904 milyon dolara çıktı. Kent, Türkiye’nin en fazla ihracat yapan 9. ili konumunu korudu.
En fazla ihracat yapılan ülke 65 milyon dolarla İngiltere oldu. İtalya 41 milyon, Almanya 31 milyon dolarla onu izledi. ABD’ye ihracat yüzde 6,8 azalarak 30 milyon dolara gerilerken, Fransa’ya yüzde 35,8 artışla 20 milyon dolarlık ihracat yapıldı.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
