Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere toplam 1389 personel alımı yapılacağını açıkladı. Türkiye genelinde gerçekleşecek büyük alım kapsamında Denizli Devlet Su İşleri Şefliği’ne de 2 kişilik kadro tahsis edildi.
Bakan Yumaklı’nın sosyal medya üzerinden yaptığı duyuruda, alımların büyük bölümünün noter kurası ile yapılacağı, bazı teknik kadrolar için ise yazılı, sözlü ve uygulamalı sınav uygulanacağı belirtildi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
