Beyağaç Belediye Başkanı Sezayi Pütün, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla ilçede görev yapan öğretmenlerle Hanay Evleri Oteli’nde düzenlenen yemekte bir araya geldi.
Beyağaç Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikte öğretmenler hem özel günlerini kutladı hem de birlikte zaman geçirme fırsatı buldu.
Başkan Pütün, öğretmenlere emekleri için teşekkür ederek, “24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle ilçemizde görev yapan kıymetli öğretmenlerimizle öğle yemeğinde buluştuk. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun” dedi.

Babadağ’da Çocuklar İçin Sinema Etkinliği
Babadağ’da 19 Mayıs Coşkusu
Buldan’daki Orman Yangınının İzleri Silinmedi
Babadağ’da 1 Mayıs Öncesi Dayanışma Buluşması
Babadağ’da Koltuk Çocuklara Emanet
Buldan’da Çevrecilerden Maden Çalışmasına Tepki
Acıpayam’da WAD Türkiye Şampiyonası
