Trafik sigortasında yeni dönem başlıyor. 1 Ocak 2026’dan itibaren yürürlüğe girecek düzenlemeyle hasarsızlık indirimi artık araca değil, doğrudan sürücüye endekslenecek. Böylece kurallara uyan sürücüler, ikinci araçlarında da indirim avantajını korurken, sık kaza yapanların araç değiştirerek yüksek primden kaçma dönemi sona erecek.
Sektör temsilcileri, düzenlemenin sigorta sistemindeki adaletsizliği ortadan kaldıracağını belirterek, Türkiye’de sürücülerin yaklaşık yüzde 90’ının “iyi sürücü” kategorisinde yer aldığını ve yeni sistemin bu kesimi finansal olarak ödüllendireceğini ifade etti.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
