Denizli’de 50. Turizm Haftası Etkinlikleri, Laodikeia Antik Kenti’nde düzenlenen törenle başladı. Programa Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger ve sektör temsilcileri katıldı.
Açılışta konuşan Köşger, Denizli’nin köklü tarihi ve güçlü turizm potansiyeline dikkat çekerek, kentin her yıl önemli sayıda yerli ve yabancı turisti ağırladığını belirtti. Pamukkale, Hierapolis, Laodikeia ve Tripolis Antik Kenti gibi destinasyonların kente büyük değer kattığını vurguladı.
Turizmde hedefin konaklama süresini artırmak olduğunu ifade eden Köşger, ziyaretçilerin şehir merkezine daha fazla yönlendirilmesi için çalışmaların süreceğini söyledi. Turizm Haftası etkinliklerinin yıl boyunca devam edeceği bildirildi.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
