Denizli’de Acıpayam Bulvarı’nda bir motosiklet sürücüsü, ters yönde ilerleyen bir otomobili görüntüledi. Sosyal medyada yayılan görüntüler üzerine harekete geçen Denizli Emniyet Müdürlüğü, yaptığı inceleme sonucunda sürücüye; trafiği tehlikeye düşürmek, şerit kurallarına uymamak ve yolu hatalı kullanmaktan idari para cezası uyguladı.
Emniyet, olayla ilgili “Gereği yapıldı” açıklamasında bulunarak, ihlalin 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında cezalandırıldığını duyurdu.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
