Denizli’de Dünya Aşı Haftası kapsamında yapılan açıklamada, kent genelinde yürütülen aşılama çalışmaları öne çıktı. İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Berna Öztürk, 2025 yılı boyunca yaklaşık 340 bin doz aşının uygulandığını açıkladı.
Öztürk, uzun yıllardır sürdürülen Genişletilmiş Bağışıklama Programı kapsamında şehir genelinde yoğun bir çalışma yürütüldüğünü belirterek, aşıların bulaşıcı hastalıklarla mücadelede en etkili yöntemlerden biri olduğunu vurguladı.
Aşının yalnızca bireysel koruma sağlamadığını, aynı zamanda toplumsal bağışıklık açısından da kritik rol oynadığını ifade eden Öztürk, geçmişte salgınlara neden olan birçok hastalığın aşı sayesinde kontrol altına alındığını hatırlattı.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
