Denizli’de yoğun kar yağışı nedeniyle ulaşıma kapanan Beyağaç-Köyceğiz Turizm Yolu yeniden açıldı. Ekiplerin çalışmalarıyla temizlenen yolun güvenli hale getirildiği bildirildi.
Beyağaç Belediye Başkanı Sezayi Pütün, yaptığı açıklamada yolun tekrar ulaşıma açıldığını duyurarak sürücülere “hayırlı yolculuklar” diledi.
Yetkililer ise buzlanma riskine karşı sürücüleri dikkatli olmaları ve araçlarında zincir bulundurmaları konusunda uyardı.

Denizli İş Dünyasının Acı Kaybı
PAÜ’lü Mühendislik Öğrencisinden Acı Haber
Düğünde Havaya Açılan Ateş 11 Kişiyi Yaraladı
Kaçakçılık Operasyonunda Cephanelik Ele Geçirildi
Denizli’de Sıcaklıklar Yeniden Yükseliyor
Koç Zafer Aktaş Merkezefendi’de Kalıyor
Denizlispor’dan Kulüplere İş Birliği Çağrısı
